• Best Reviewed mei 2023
Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WF-C700N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

a*********@g******** 28-11-2023
  • Product gekregen
Geschreven voor: Sony WF-C700N

De oortjes hebben een zeer matig geluid. Om een beter geluid te krijgen wordt je geacht een abonnement te nemen op 360 life reality oid. Kosten 18,- per MAAND. Dure grap.
Ik koop voortaan gewoon goede oortjes van een ander merk die het zonder abonnement goed doen, deze zijn weggegooid geld. Ik had van Sony beter verwacht.

m**2@g**l.com 24-09-2023

Sony oortjes

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Goed geluid en uitstekende pasvorm. Oortjes zijn niet uit te krijgen bij hard schudden van het hoofd. Geluid is goed en naar wens in te stellen. Multipoint pairing. De noice canceling dempt achtergrondgeluiden goed, maar harde stemmen dichtbij of harde geluiden in de tram komen er doorheen. Verwacht dus niet de noice canceling van een koptelefoon.

De batterij van de oortjes lijkt echter wel snel leeg te gaan, maar dat moet ik nog goed testen. Verder bevat de case één extra batterijlading, dus de capaciteit daarvan is beperkt. Het regelmatig opladen van de case is echter geen punt voor mij.

Pluspunten

• Geluid
  • Noice canceling
  • Pasvorm
  • Multipoint and easy pairing
  • Equalizer in app

Minpunten

• Batterijcapaciteit
  • Noice canceling beperkt (logisch voor deze prijs)

Martijn038 10-05-2023

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Het is een slimme zet geweest van Sony om een product uit te brengen wat net iets minder functies heeft dan hun duurste variant, de WF-1000XM4, maar beduidend beter is dan hun goedkopere opties. Het geluid is subliem, de noise cancelling werkt boven verwachting en op het draag comfort is niets aan te merken. De batterij duur is lang, de oplaadcase licht en klein. Al met al een top product.

Pluspunten

• Geluid is subliem
  • Draag comfort
  • Batterijduur

jw.donkey 10-05-2023

Super kwaliteit!

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Als gebruiker van de Sony Earbuds WF-C700N kan ik nu al zeggen dat de oordopjes een uitstekende keuze zijn voor iedereen die op zoek is naar kwalitatieve draadloze oortjes.
e prijs-kwaliteitverhouding is meer dan goed, en ik ben erg tevreden over de functies en prestaties van deze oordopjes. Een van de pluspunten van de WF-C700N is de actieve ruisonderdrukking, die uitstekend werkt.
Ik was verbaasd over hoe effectief de oordopjes het omgevingsgeluid wegfilterden, zelfs in drukke omgevingen. De bas is ook van goede kwaliteit, wat fijn luistert zonder dat het overdreven is. De pasvorm van de oordopjes zijn goed en zorgt voor een goede afdichting (3 maten dopjes), waardoor het geluid nog beter wordt.
De batterijduur is ook indrukwekkend, ik kan een werkdag van 8 uur de oortjes dragen om muziek te luisteren via mijn mobiel en in vergadering met multi point bluetooth de connectie oppakken met de computer. De Sony-app werkt fijn met deze oordopjes, en het biedt een scala aan functies die je kunt aanpassen aan jouw voorkeuren, zoals de equalizer, de mate van ruisonderdrukking en de touch-bediening.
Het koppelen van de oordopjes met de app is snel en eenvoudig. Al met al zijn de Sony Earbuds WF-C700N een geweldige keuze voor iedereen die op zoek is naar goede, draadloze oordopjes met uitstekende ruisonderdrukking, goede pasvorm, lange batterijduur.
Ik zou deze oordopjes zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Noice cancelling
  • Mulitpoint Bluetooth

Minpunten

• Case misschien iets te groot

Dimitri Boekkooi 02-05-2023

Top oortjes!

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Ik heb ze uitvoerig kunnen gebruiken in verschillende situaties. De noice cancelling werkt erg goed. Ze zitten fijn en hoewel hij maar 2 knopjes heeft, kan je daarmee bijna alles wel doen. De Opties van de Equalizer zijn prima en deze kan je ook makkelijk aanpassen. Fijn is dat je hem aan meerdere apparaten kan koppelen zodat je niet iedere keer hoeft te schakelen.

Het geluid is goed en de oortjes voelen ook kwalitatief aan. Ze zien er goed uit en de case zorgt ervoor dat ze dan ook lang mee gaan. Ook is de microfoon die is ingebouwd prima voor alledaags bellen en teamsgesprekken.

Kortom zeker voor de prijs, uitstekende oordopjes!

Pluspunten

• goed geluid
  • Hoge kwaliteit

ciosgoofy 17-04-2023

Goede oortjes van Sony

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Vandaag eindelijk de Sony WF-C700N hoofdtelefoon kunnen testen en ik moet zeggen dat ik over het algemeen tevreden ben.Als de batterij opgeladen is, kun je er erg lang mee doen. Zeker fijn voor lange tochten of verplaatsingen. Zeer comfortabel pasvorm en blijven dus goed zitten. De geluidskwaliteit van deze hoofdtelefoon is zonder twijfel helder en gebalanceerd, zonder de bas te overdrijven, heerlijk.
Schakel je de Clear Bass in, krijg je ook echt een fijn geluid. De ruisonderdrukking werkt ook prima. En indien nodig blijf je op de hoogte van de omgeving.
De ingebouwde microfoon is ook zeker een pluspunt. De USB-C oplaadfunctie zeer handig als IPhone liefhebber. Op deze manier gaat laden ook zeer snel. Maar wel alleen met draad te laden dus.
Een goede houder die niet te klein is maar ook zeker niet teveel ruimte in beslag neemt, maakt het geheel af.
De installatie is ook makkelijk. Je kunt een QR-code scannen, waarna je gelijk de juiste app kunt downloaden en alles stapsgewijs kunt installeren. En mocht je die niet willen gebruiken, connect net Bluetooth en gaan.
Ze zijn stijlvol en comfortabel en ze bieden ook uitstekende geluidskwaliteit.
Daarom zou ik deze hoofdtelefoon zeker aanbevelen aan iedereen.

Pluspunten

• Comfort
  • Handige case
  • Clear bass

Minpunten

• Niet draadloos op te laden

Sjoerd Meijer 17-04-2023

Perfecte oortjes

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Oortjes zitten lekker, geluid makkelijk in te stellen en aan te passen aan je behoefte, vooral het luisteren van muziek was heel fijn. Tijdens telefoneren was ik goed verstaanbaar.

Pluspunten

• Geluid instellen
  • Bellen
  • Goede app

Ibra 16-04-2023

Mooie bass

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Na ontvangst kom ik niet wachten om deze uit te proberen. Installatie is heel handig en via de app krijg je ook de instructies om alles in te stellen. Ik had de vorige versie al, maar had altijd oog om een ander model te kiezen van zodra die beschikbaar is. Qua geluidskwaliteit ook helder en diep geluid. Bass is fantastisch goed net zoals mijn koptelefoon van Sony. Ik heb kleine oren en ben altijd kieskeurig wat oordopjes betreft, maar deze gaat er soepel in zonder enige problemen. Sluit ook volledig rond de oorgaten zonder geluid te lekken. Batterij is snel opgeladen en je kan er een hele dag mee weg zonder je zorgen te maken over de batterijduur. Ik ben fan!

SanderB 15-04-2023

Goede oordoppen voor een goede prijs

Geschreven voor: Sony WF-C700N

De grootte van de oordoppen vallen iets tegen. Ik had ze iets kleiner verwacht, maar ze hebben een goed formaat.
Fijn dat de verpakking redelijk minimalistisch is en geen overbodige extra verpakkingen bevat.
Het geluid is erg goed, zeker voor de prijsklasse en het is fijn om een aantal instellingen per app te kunnen regelen.

Pluspunten

• Relatief klein
  • Goed geluid
  • ANC
  • APP

Minpunten

• Niet klein genoeg

jerrydm1999 15-04-2023

heel comfortabel en goed geluid

Geschreven voor: Sony WF-C700N

de geluids kwaliteit van de oortjes is goed, ik ben vooral onder de indruk van de bass.
ook de andere functies zoals de noise canceling en de ambient sound mode klinken beide heel natuurlijk.

De comfort is perfect ze zijn licht, en je voelt ze amper in je oren zitten terwijl ze er goed en stevig in zitten. dit lijkt mij een perfect paar oortjes om mee te sporten door de fysieke knop en ook omdat de batterijduur meer dan lang genoeg is voor je workout.

Een minpunt vind ik het doosje, die is helaas niet draadloos oplaadbaar en de magneetjes die er inzitten zijn wat te sterk.

Pluspunten

• comfort
  • geluid
  • bass

Minpunten

• doosje

Mbui 15-04-2023

Prima earbuds

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Als muziekliefhebber ben ik erg tevreden met de Sony WF-C700N oortjes. Het geluid is geweldig, met diepe bassen en heldere hoge tonen. De oplaadcase is handig, maar voelt een beetje goedkoop aan. Desondanks zijn de oortjes comfortabel om te dragen en bieden ze een goede ruisonderdrukking, perfect voor onderweg of tijdens het sporten. Over het algemeen zijn de Sony WF-C700N oortjes een goede keuze, maar ik zou willen dat de oplaadcase van betere kwaliteit was.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Bediening
  • App

Minpunten

• Oplaadcase voelt goedkoop
  • Matige noice cancelling

HamsterMuis 15-04-2023

Geweldige geluidskwaliteit

Geschreven voor: Sony WF-C700N

De installatie verliep soepel en ik ben verrast over de geweldige geluidskwaliteit en bass. Batrerij gaat erg lang mee en laadt op in het bijgeleverde doosje, heel handig ook om in mee te nemen. Oordopjes zijn comfortabel, ik vergeet zelfs dat ik ze draag. Een aanrader!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Helder, goed geluid

Jochem013 14-04-2023

Klinken erg goed!

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Ik ben aangenaam verrast door deze oortjes! De koppeling met mijn Samsung S23 ging super makkelijk. Ik had het doosje alvast geopend en ik kreeg meteen een pop up op mijn telefoon om de oortjes in te stellen. Meteen muziek opgezet en ze klonken al meteen goed. Daarna meteen de Sony Headphones app gedownload; daar ging het koppelen van de oortjes ook vrij eenvoudig. Klein nadeel van de app vind ik dat hij niet super overzichtelijk is. Maar wow; het is een wereld van verschil als je de optie Clear Bass inschakelt! Uiteindelijk uitgekomen op +6, dat klinkt echt geweldig. De ruisonderdrukking werkt ook beter dan verwacht voor oortjes. Omgevingsgeluid is ook super zodat je wel op de hoogte blijft van je omgeving indien nodig. Let er alleen op dat de oortjes niet draadloos kunnen laden; dat is jammer maar geen vereiste. Iedereen heeft tegenwoordig wel een USB-C kabel in huis. Ik zou ze dan ook zeker aanraden!

rdam010 14-04-2023

Goede oordopjes

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Wat een fijne oordopjes zijn dit. Eerst dacht ik dat ze wat groot zouden zijn, maar dit is helemaal niet zo. Ze passen goed in mijn oren. Je kunt ze met wat draaien perfect in je oor krijgen. Eventueel zitten er verschillende maten rubberen dopjes bij.
Het geluid is erg helder en zuiver. Mooie bass en goed geluid. De eerste keer had ik een oordopje nog niet goed in gedaan, maar daarna wel. Je hoort bijna niks meer van de geluiden om je heen. Perfect!
De installatie is helemaal makkelijk. De meeste mensen, waaronder ik, lezen niet graag een handleiding. Dat was nu dan ook helemaal niet nodig. Je kunt een QR-code scannen, waarna je gelijk de juiste app kunt downloaden en alles stapsgewijs kunt installeren. Ideaal! En ook zo gedaan.
Ik heb de oordopjes nog niet lang in gebruik, dus over de verbruiksduur kan ik nog niks zeggen.
Bellen heb ik ook nog niet geprobeerd.
Alles bij elkaar ben ik erg blij met de oordopjes!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk te installeren
  • Omgevingsgeluid is goed te filteren

PatKroket 14-04-2023

Zo dan 😊

Jeetje wat een geweldige oordopjes.
Ik heb de oordopjes mogen testen en was al verrast toen ik ze binnen kreeg.
De verpakking is niet meer met onnodig veel plastic en volgens mij recyclebaar.

Na het openen zie je direct al de QR code, als je die scant kan je de applicatie downloaden om de Buds te koppelen met je toestel. Het koppelen gaat enorm eenvoudig en de stappen worden in de applicatie duidelijk uitgelegd.

In de app is inzichtelijk hoeveel percentage batterij zowel de Buds hebben als de case, want ja immers als de buds (bijna) leeg zijn kan je ze in de case nogmaals opladen, dit is wel erg handig als je onderweg bent!
Je kan ze via de applicatie helemaal naar eigen wens instellen en zo ook de Noise cancelling en dergelijke veranderen en aanzetten. Je kan er ook voor kiezen om de applicatie te laten kiezen wat te doen qua geluid aan de hand van je locatie, dit nog niet helemaal ondervonden maar wel erg interessant.

Mijn huidige oordopjes waren versleten en gingen niet lang mee, deze echter gaan echt wel serieus lang mee moet ik zeggen… Heb ze nu na opladen al denk ik 8 uurtjes gebruikt op 1 accu lading en de geluidskwaliteit is echt optimaal!

Ze zitten enorm lekker in je oren en ik moet zeggen bij deze heb ik minder het gevoel dat ze eruit “Ploppen”als bij mijn vorige oortjes van een ander bekend merk. Echt super ergonomisch

De Bass is echt goed en net als de hoge tonen niet overheersend, De kwaliteit loopt ook niet achteruit als je het geluid harder zet. De DSEE doet zijn naam eer aan zeg maar 😉
Zodra je gebeld wordt kan je via de oordopjes communiceren, ook dat loopt vlekkeloos en na navraag gedaan te hebben horen mijn contactpersonen geen irritante omgevingsgeluiden of dergelijke en merken op dat ze niet in de gaten hebben dat ik aan het bellen was via oordopjes.

Qua communiceren, je kan ze dus ook via de voice assistant benaderen en zeggen dat je een bepaald nummer wilt afgespeeld hebben of iemand bellen… Super handig 😊….

Wat ik wel enorm jammer vindt is dat je ze niet draadloos kunt opladen?

Pluspunten

• ergonomisch
  • noise cancelling
  • pairing eenvoudig

Minpunten

• niet draadloos opladen
  • lusje aan case

DOL 14-04-2023

Oortjes met een goed geluid en hoog draagcomfort!

Geschreven voor: Sony WF-C700N

De oortjes hebben een fijne pasvorm, zijn lichtgewicht maar voelen toch zeer degelijk aan. Ze zitten fijn in je oren en vallen er niet uit als je actief beweegt. Ik heb ze tijdens het hardlopen ingehad. Het geluid is boven verwachting goed en ze hebben een goede noise cancelling. Het switchen tussen apparaten gaat snel en gemakkelijk. switchen tussen muziek en bellen gaat heel soepel en vloeiend.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Draagcomfort
  • Noise cancelling

Minpunten

• Geen goede gebruiksaanwijzing

f***********@g******** 13-04-2023
  • Product gekregen

Fijne geluid en pasvorm

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Ik ben (bijna) helemaal happy met deze oordopjes. M'n oude oordopjes hebben een "haakje" achter m'n oor, maar dat is niet fijn met een bril, deze blijven zonder haak perfect zitten. Wat ontzettend handig is, is de stand waarbij je omgevingsgeluid nog hoort, zodat je nog steeds mensen tegen je hoort praten in de supermarkt, of auto's hoort aankomen als je ze in hebt op de fiets. Het geluid vind ik zeer goed van kwaliteit. De app heb ik nog niet helemaal uitgevogeld, maar dat komt nog wel, al heb je die verder niet persé nodig lijkt me. Was fijn geweest als de handleiding (korte beschrijving van de knoppen) er gewoon bij zat, halve encyclopedie in verschillende talen met garantiebepalingen en waarschuwingen, maar dat paste er blijkbaar niet meer bij....
De linkerknop heeft 1 functie, de rechter 4, waarvan er niet één over het volume gaat. Dat had wel anders gemogen, 3x klikken voor terugspoelen is niet erg handig.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Noise cancelling werkt perfecr
  • Koppelt snel en automatisch met m'n spotify
  • Fijne pasvorm

Minpunten

• Handleiding alleen online
  • Alleen te installeren met app
  • Veel functies onder 1 knop (4)
  • Geen volumeregeling mogelijk

Sjoukje 13-04-2023

Prachtig geluid

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Dik tevreden over deze buds.
Er komt een goed geluid uit - hij sluit voldoende af.
Ze zitten comfortabel en zelfs tijdens het hardlopen bleven ze zitten.
Ze gaan lang mee qua accu

m*********@h****** 13-04-2023

Comfort goede NC en fijn geluid

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Sony earbuds zien er bij uitpakken al heel mooi uit ik heb de paarse variant.

Draagcomfort
De earbuds zijn erg licht en worden in je oor gedragen. Met fietsen buiten blijven ze goed zitten. Mijn gehoorgang is heel klein maar met de kleinste dopjes toch comfortabel.

Gebruiksgemak
Installatie is zeer makkelijk, je haalt ze uit de case en ze pairen meteen met alles wat in de buurt is. De headphone app van Sony zorgt ervoor dat je je earbuds kan instellen naar eigen keuze.

Geluid
Mijn oren zijn vrij gevoelig en ik ben heel kritisch op hoe geluid klinkt. Of je muziek nu hard of zacht afspeelt de kwaliteit blijft goed. De noise cancelling, werkt super makkelijk met een druk op de knop, de kwaliteit hiervan is redelijk. Geluid wat verder weg is wordt goed gecancelled. Maar geluid van dichtbij hoor je gewoon, maar wel gereduceerd.

Vergaderingen
Zelf gebruik ik de earbuds tijdens mijn werk en dus ook aan mijn laptop. Tijdens online vergadering werken ze goed ik versta alles goed en mijn collegas horen mij ook duidelijk.

Kortom zeer tevreden.

Pluspunten

• Licht
  • Compact

Minpunten

• Noise camcelling redelijk

k********@g******** 13-04-2023

Als je een kwaliteit buds zoekt. Zoek niet verder!

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Sinds vandaag de headset in ontvangst genomen. Als je een kwaliteit buds zoekt... zoek niet verder... Deze Sony Earbuds WF-C700N Klinken niet alleen goed en ook nog een zitten de oortjes erg comfortabel.
De klank is zeer breed, diepe bassen en veel hoge fijne hoge tonen (zelf instelbaar maar ik heb ze neutraal staan). Er is inmiddels een groot aanbod van verschillende soorten draadloze oortjes waar je door het de bomen het bos niet meer ziet. Deze oortjes zijn echter erg veelzijdig. Het geluid is aan te passen in de app in verschillende modus of natuurlijk zelf aan te passen. In drukke omgevingen kun je de ANC aanzetten zodat je geen last meer hebt van omgevingsgeluid tijdens je muziek. Je kunt doormiddel van het knopje aan de linker oor het knopje in drukken om aan/uit te zetten om de mensen om je heen te kunnen verstaan of niet. Zeker een aanrader in dit segment!

Pluspunten

• App
  • ANC
  • Comfortabel

Minpunten

• geen

m**********@h********** 13-04-2023

Super fijne oortjes

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Erg fijne oortjes. Blijven goed zitten en mooi geluid.
Normaal vallen ze snel uit mijn oren, deze blijven zelf met hardlopen redelijk goed zitten.

Pluspunten

• blijft zitten
  • mooi geluid
  • mooi design

Minpunten

• met hardlopen gaan ze soms wat los zitten

f*********@h********** 13-04-2023

Fan van deze buds!

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Het zijn supermooie draadloze oortjes van Sony. De paarse kleur is prachtig en ze zitten fijn en stevig in mijn oor. Installeren is gemakkelijk via de app en alles kan naar wens ingesteld worden. De kwaliteit van het geluid is helder en diep, super mooi. Het voldoet hierin zeker aan mijn verwachting. Ik ervaar geen last van ruis. Verder laadt de batterij snel op en is de batterijduur lang genoeg om er de hele dag ongestoord plezier van te hebben. Dat vind ik echt een pré! Ik ben fan van deze buds.

Pluspunten

• Draadloos
  • Licht
  • Geluidskwaliteit

Mariskaa 13-04-2023

Mega fijn geluid!

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Ik was heel benieuwd naar deze oordopjes vanwege de beloofde functies en de mooie prijs die daar tegenover stond, maar ik ben positief verrast over het geluid voor deze prijs. Ook zijn ze in meerdere leuke kleuren verkrijgbaar en zitten ze heel lekker door de meegeleverde verschillende maten tips. Zijn de batterijen van de oortjes leeg dan stop je ze in het doosje ik even bij te laden. Hierdoor kan je snel weer lang verder luisteren!

Pluspunten

• Zitten lekker in de oren
  • Veel instellingen te wijzigen via app
  • Mooi geluid

Ashley 13-04-2023
Geschreven voor: Sony WF-C700N

Als muziekliefhebber was ik op zoek naar de beste draadloze oordopjes en ik moet zeggen dat de Sony WF-C700N indruk op me heeft gemaakt. Het geluid is verbluffend, met heldere tonen en een krachtige bas. De ruisonderdrukking is echt indrukwekkend en elimineert storende geluiden.

Wat ik het meest waardeer, is het comfort. Ze zijn lichtgewicht en passen perfect in mijn oren. Ik kan urenlang luisteren zonder me ongemakkelijk te voelen en de batterij gaat lang mee. Ik ervaar geen overdreven druk in mijn oren. Wel lukt het me niet om de oortjes te connecten met een tweede apparaat (mijn Macbook). Dit proces lijkt me daarom dus te ingewikkeld.

Over het algemeen raad ik de Sony WF-C700N aan voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardige draadloze oordopjes.

Pluspunten

• ANC
  • Draagcomfort

Minpunten

• Connecten met tweede apparaat lastig
  • Volume knoppen ontbreken

Daniek 13-04-2023

Zeer fijne oordopjes!

Geschreven voor: Sony WF-C700N

Voor de prijs zijn het zeer goede oordopjes! Maar dat verwacht ik ook wel bij Sony! Geluid is heel erg prettig om aan te horen en de bass is ook goed. Deze oordopjes zijn licht van materiaal en daardoor zitten ze heel erg fijn in mijn oren! Een echte aanrader dus :).